Venda solidària de llibres

L'any 2005 la Biblioteca va engegar la venda de llibres obsolets, al preu simbòlic d'1€ o 2€, a benefici de projectes solidaris.

Al llarg d'aquests anys hem col·laborat amb diferents entitats i projectes com la Fundació

Vicente Ferrer a qui es va fer lliurament d'un donatiu per construir una escola a la regió d'Anantapur (Índia) o amb els Serveis Socials del municipi, en la compra de llibres infantils per a famílies amb dificultats econòmiques.

Notícies

Lliurats els Premis Vila-seca Inèdit

02/06/2023

Aquesta tarda s'ha celebrat l'acte de lliurament de la setena edició del Premi Vila-seca Inèdit al millor treball de recerca local de batxillerat. Presidit per la Regidora de Cultura, Coneixement i Relacions Cíviques, Manuela Moya, l'acte ha comptat també amb la presència de les entitats locals col·laboradores, l'Agrupació Cultural i el Centre d'Estudis Vila-secans Maria Elena Maseras, representants de l'Institut Ramon Barbat i Miracle i de l'Institut Vila-seca i els participants i les seves famílies.

Els premis concedits han estat els següents:

  • Premi Biblioteca de Vila-seca. Un ordinador portàtil i un lot de llibres al treball Com afecten els escacs a l'aprenentatge, de Leyre Jiménez Torres, de l'Institut Ramon Barbat i Miracle.
  • Premi Agrupació Cultural de Vila-seca. Secció de lletres. Tauleta i lot de llibres al treball L'oli d'oliva: l'or líquid a Vila-seca, de Paula Garro Guirao, de l'Institut Vila-seca.