Pla Educatiu d'Entorn

La Biblioteca forma part activa del Pla Educatiu d'Entorn (PEE) des de l'any 2008 i ha dut a terme diverses propostes d'animació a la lectura, de mediació i de formació d'usuaris.
El PEE és un projecte impulsat pel Departament d'Ensenyament que vol promoure l'educació més enllà de l'escola, per a que els infants i joves continuïn adquirint les habilitats i capacitats per al creixement personal i per a la convivència fora dels centres d'ensenyament, implicant-hi també altres organismes i entitats.pee-logo

La col·laboració entre famílies, professionals directament o indirectament relacionats amb el món de l'educació, centres educatius, entitats del municipi... ha de servir per construir un projecte educatiu comú i centrat en el territori, on infants i joves siguin els veritables protagonistes.
Aquest programa educatiu es desenvolupa amb el suport de l'Ajuntament de Vila-seca i el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
Més informació al web.
Notícies
Resum estadístic de l’any 2024
13/02/2025
Us presentem els resultats dels principals indicadors de 2024 dels tres espais bibliotecaris del municipi.