Com fer-se el carnet

Per utilitzar els serveis de la biblioteca heu de tenir el carnet.

Us el podeu fer gratuïtament a la nostra biblioteca.

Documentació necessària:

1.  Heu d'emplenar un formulari.
  2.  Heu de portar una fotografia de mida carnet.
  3.  Heu de presentar el DNI, NIE o passaport.

Amb aquest carnet podreu utilitzar el servei de préstec de totes les Biblioteques Públiques de Catalunya. logo-gencat

Els menors de 14 anys hauran de venir acompanyats pels pares o tutors.

Si perdeu el carnet ho heu de comunicar immediatament. Fer-ne una còpia us costarà 2 €.

Amb el carnet obtindreu descomptes a les llibreries de Vila-seca!

Programació d'activitats 2021

20/01/2021

Encetem el 2021 amb una proposta d’activitats principalment virtuals per a totes les edats. L’agenda ha estat dissenyada tenint en compte la situació sanitària del moment i està previst que tan aviat com hi hagi una millora es pugui reprendre la programació presencial dels clubs de lectura, les sessions de contes, etc.

La primera activitat de l’any serà la trobada virtual del Club de lectura d’adults el dia 27 de gener i el dia 30 iniciem el Cicle anual de contes que enguany està dedicat a les estacions de l’any. El format serà de contes per telèfon, per la qual cosa caldrà fer una inscripció prèvia. A partir del 4 de febrer comencen les sessions del Club de lectura per a infants conduït per la narradora Silvia Palazón. Una oportunitat per a nens i nenes de 8 a 10 anys de gaudir de la lectura i d’un munt d’activitats.

Trobareu tota la informació a les xarxes socials.