Com fer-se el carnet

Per utilitzar els serveis de la biblioteca heu de tenir el carnet.

Us el podeu fer gratuïtament a la nostra biblioteca.

Documentació necessària:

1.  Heu d'emplenar un formulari.
  2.  Heu de portar una fotografia de mida carnet.
  3.  Heu de presentar el DNI, NIE o passaport.

Amb aquest carnet podreu utilitzar el servei de préstec de totes les Biblioteques Públiques de Catalunya. logo-gencat

Els menors de 14 anys hauran de venir acompanyats pels pares o tutors.

Si perdeu el carnet ho heu de comunicar immediatament. Fer-ne una còpia us costarà 2 €.

Amb el carnet obtindreu descomptes a les llibreries de Vila-seca!

Contes de les estacions

01/02/2021

El dissabte dia 30 de gener es va dur a terme la primera sessió de contes per telèfon del nou cicle 2021 que enguany porta per títol “Contes de les estacions: un viatge per tot l’any ”. Es tracta d’un recorregut per les estacions de l’any i pels seus paisatges i per les tradicions més populars, dites i festes de cada estació.

S’ha programat una sessió mensual que durant l’hivern es farà en format telefònic, prèvia inscripció de les famílies. Aquest any ens acompanyaran sis narradors: la Lídia Clua, la Rat Cebrián, l’Imma Pujol, el Joan Rioné, la Sílvia Palazón i la Montse Dulcet.

Esperem que la primavera ens porti bon temps i molta salut i es puguin reprendre les sessions presencials al jardí de la Biblioteca.