Com fer-se el carnet

Per utilitzar els serveis de la biblioteca heu de tenir el carnet que us podeu fer gratuïtament. Amb aquest carnet, que pot ser en paper, o virtual, podreu utilitzar també el servei de préstec de totes les biblioteques públiques de Catalunya.

Heu d'emplenar aquest formulari i portar:

• DNI, NIE o passaport.
  • Per al carnet en paper: Fotografia de mida carnet.
  • Per al carnet virtual: Telèfon mòbil (smarphone)

Amb aquest carnet podreu utilitzar el servei de préstec de totes les Biblioteques Públiques de Catalunya. logo-gencat

Els menors de 14 anys hauran de venir acompanyats pels pares o tutors.

Si perdeu el carnet ho heu de comunicar immediatament. Fer-ne una còpia us costarà 2 €.

Amb el carnet obtindreu descomptes a les llibreries de Vila-seca!

Nova edició de l'exposició «Parelles artístiques» a la Biblioteca

30/01/2024

Del 12 al 22 de febrer podreu visitar a la Biblioteca l'exposició «Parelles artístiques», organitzada per l'Associació La Muralla.

Parelles Artístiques consisteix en la creació i la posterior exposició d'unes obres realitzades per parelles artístiques formades per dos artistes, un dels quals vinculat a recursos de salut mental.

L'exposició és la presentació pública de les obres i la culminació del treball realitzat, però es valora sobretot el procés creatiu que viu cada parella. La iniciativa facilita que les persones puguin gaudir de l'art com a forma d'expressió i creixement, impactant positivament en el seu benestar.

Més informació al web: www.parellesartistiques.cat