Com fer-se el carnet

Per utilitzar els serveis de la biblioteca heu de tenir el carnet.

Us el podeu fer gratuïtament a la nostra biblioteca.

Documentació necessària:

1.  Heu d'emplenar un formulari.
  2.  Heu de portar una fotografia de mida carnet.
  3.  Heu de presentar el DNI, NIE o passaport.

Amb aquest carnet podreu utilitzar el servei de préstec de totes les Biblioteques Públiques de Catalunya. logo-gencat

Els menors de 14 anys hauran de venir acompanyats pels pares o tutors.

Si perdeu el carnet ho heu de comunicar immediatament. Fer-ne una còpia us costarà 2 €.

Amb el carnet obtindreu descomptes a les llibreries de Vila-seca!

Anglès, alemany, rus, xinès...

23/09/2019

Per aprendre idiomes la Biblioteca posa a la vostra disposició diferents recursos que poden servir per complementar els estudis reglats i per a l’autoaprenentatge.

Hi trobareu materials en més de 12 llengües, entre les quals, anglès, francès, alemany, àrab, rus, xinès, etc. cursos multimèdia, test dels principals exàmens i certificats, d’anglès, francès i alemany, lectures graduades, revistes, gramàtiques i manuals d’introducció. A banda d’una secció de diccionaris i vocabularis bàsics i avançats. Si voleu aprendre català i castellà trobareu una àmplia secció de recursos dels diferents nivells d’aprenentatge i materials diversos que complementen la formació. Com a novetat destaquem la secció de contes i llibres en anglès per a infants amb molts àlbums il·lustrats i lectures bàsiques per a joves en llengua original. Hem engegat també un programa pilot de lots itinerants en anglès a les escoles Sant Bernat Calbó i Escola La Plana que comptaran amb recursos en llengua anglesa per treballar a l’aula: contes, llibres de matèria, revistes, etc.