Com fer-se el carnet

Per utilitzar els serveis de la biblioteca heu de tenir el carnet que us podeu fer gratuïtament. Amb aquest carnet, que pot ser en paper, o virtual, podreu utilitzar també el servei de préstec de totes les biblioteques públiques de Catalunya.

Heu d'emplenar aquest formulari i portar:

• DNI, NIE o passaport.
  • Per al carnet en paper: Fotografia de mida carnet.
  • Per al carnet virtual: Telèfon mòbil (smarphone)

Amb aquest carnet podreu utilitzar el servei de préstec de totes les Biblioteques Públiques de Catalunya. logo-gencat

Els menors de 14 anys hauran de venir acompanyats pels pares o tutors.

Si perdeu el carnet ho heu de comunicar immediatament. Fer-ne una còpia us costarà 2 €.

Amb el carnet obtindreu descomptes a les llibreries de Vila-seca!

Novetats de Sant Jordi

11/04/2024

Aquesta Diada de Sant Jordi portarà a la Biblioteca novetats de llibres amb ninos de peluix i nous jocs de taula.

A partir del 23 d'abril podreu agafar en préstec les noves adquisicions de llibres amb peluix de la Biblioteca: la SuperTona, el Pau Pinyó, el Troti, la Rasi Doctora o les noves versions mini del Monstre de Colors, entre moltes altres novetats.

La Biblioteca també presentarà la guia de jocs de taula amb les noves incorporacions al fons. Actualment ja estan disponibles per al préstec més de 70 títols.