Vés enrere

Presentació de NOUS MATERIALS per a públic familiar

imatge

Aquest any amb motiu de Sant Jordi, els dies 22 i 23, s’exposaran a la Biblioteca els nous materials en préstec per a infants i famílies.

Per als més petits la col·lecció de llibres amb mascota del Mic, la Peppa Pig, l’Elmer, el Monstre de colors, el Pep i la Mila... I per als pares que vulguin contar contes presentem un material de suport molt atractiu, la Maleta de contes per explicar, que inclou un petit teatre d’ombres amb moltes figures de personatges i diferents animacions que us permetran recrear diferents escenaris per a les vostres històries. I també, imprescindible, el llum que il·luminarà les vostres creacions. I per als pares que s’atreveixen amb el kamishibai, un petit teatre de paper d’origen japonès, us presentem el Monstre de colors de la il·lustradora Anna Llenas en aquest format. Tots aquests materials estaran disponibles per al préstec. Feu les vostres reserves!