Vés enrere

Lectura famílies ucraïneses

Lectura per a les famílies ucraïneses

imatge

El municipi acull des de fa dos mesos famílies ucraïneses desplaçades per la guerra. Una bona part es troba allotjada a La Pineda. La Biblioteca municipal i el Biblio@ccés de La Pineda treballen dins el projecte WelcomeBib del Departament de Cultura l’oferta de serveis bibliotecaris als nouvinguts.

S’ofereixen serveis presencials i digitals (Biblio digital) per a adults i infants i una col·lecció de llibres per a infants i joves en ucraïnès cedida per la Central de Préstec i Serveis Especials del Departament de Cultura. Des de la Biblioteca s’ha ofert als centres docents d’acollida, informació del projecte i diferents recursos i materials i s’ha treballat especialment amb l’Escola Cal·lípolis que acull el grup més nombrós d’alumnes ucraïnesos.