Com fer-se el carnet

Per utilitzar els serveis de la biblioteca heu de tenir el carnet.

Us el podeu fer gratuïtament a la nostra biblioteca.

Documentació necessària:

1.  Heu d'emplenar un formulari.
  2.  Heu de portar una fotografia de mida carnet.
  3.  Heu de presentar el DNI, NIE o passaport.

Amb aquest carnet podreu utilitzar el servei de préstec de totes les Biblioteques Públiques de Catalunya. logo-gencat

Els menors de 14 anys hauran de venir acompanyats pels pares o tutors.

Si perdeu el carnet ho heu de comunicar immediatament. Fer-ne una còpia us costarà 2 €.

Amb el carnet obtindreu descomptes a les llibreries de Vila-seca!

La Diada de Sant Jordi a la Biblioteca

14/04/2021

La Biblioteca encara la programació d’activitats de Sant Jordi d’aquest 2021 amb 3 propostes per a tots els públics que combinen el format presencial i virtual.

El dia 22 d’abril els infants de 8 a 10 anys podran participar al taller virtual de disseny i impressió d’un punt de llibre en 3D.

Al llarg del dia de Sant Jordi es podrà seguir a les xarxes socials de la Biblioteca la campanya Explica’ns el teu Sant Jordi. A la tarda es realitzaran dues sessions de contes presencials al jardí del Castell, a càrrec de la narradora Lídia Clua.

Tota la informació aquí.