Tradicions
Goigs

Mare de Déu de La Pineda

VIVES i SABATÉ, Ricard (xilografies)

Goigs de Ntra. Sra. de la Pineda: venerada en la seva ermita al terme de Vilaseca, arquebisbat de Tarragona.

Parellada, 1953.

32 cm.

Arxiu Casulà

Enllaç

Goigs a la llaor de la Mare de Déu de la Pineda: venerada a la seva ermita al terme de Vilaseca, arquebisbat de Tarragona.

Parellada, 1953.

28 cm.

Enllaç

MASSONS i ANDREU, Josep (text) / DE SERRA i MARTÍNEZ, Joan Bta. (música i exornaments) / DIVÍ, Oriol M. (dibuix)

Goigs a la llaor de la Mare de Déu de la Pineda: venerada a la seva ermita al terme de Vila-seca, arquebisbat de Tarragona.

Parellada, 1954.

38 cm.

Enllaç

RUÉ, Sebastià (música) / GELABERT, A. (xilografies)

Goigs de Ntra. Sra. de la Pineda: venerada en la seva ermita al terme de Vila-seca, Tarragona.

Altés, 1971.

38 cm.

Enllaç

BALAGUER i MESTRES, Enric (text) / RICART i TASIES, Mn. Josep (música) / DIVÍ, Oriol M. (dibuix)

Goigs a la Mare de Déu de la Pineda: venerada a la seva ermita del terme de Vila-seca de Solcina, Tarragonès, arquebisbat de Tarragona.

Altés, 1988.

32 cm.