Per llegir
Treballs de recerca

premi-inedit-02.jpg

- Premi Biblioteca de Vila-seca:

ONCINS DA MOTA BARBOSA, Mireia. Vila-seca sota terra. Una travessia pels pous i les mines de Vila-seca. Vila-seca: Institut Vila-seca. Curs 2018/2019. Premi Biblioteca de Vila-seca. Tutor: José Antonio Molet.

- Premi Agrupació Cultural de Vila-seca. Secció de Lletres:

ARJONA MARTÍ, Aida. La contaminació biològica: anem més enllà del món químic. Vila-seca: Institut Ramon Barbat. Curs 2018/2019. Premi Agrupació Cultural de Vila-seca. Secció de Lletres. Tutor: Alberto Berenguer.

- Premi Centre d'Estudis Vila-secans Maria Elena Maseras. Dones i gènere:

RUIZ MOLINA, Judith. Micromasclismes: un estudi de la toponímia de Vila-seca. Vila-seca: Institut Ramon Barbat. Curs 2018/2019. Tutora: Teresa Zaplana.

premi-inedit-02.jpg

- Premi Biblioteca de Vila-seca:

JIMÉNEZ CHIZHONOK, Elizaveta. Ermita de la Nostra Verge de La Pineda Vila-seca: Institut Ramon Barbat. Curs 2017/2018. Premi Biblioteca de Vila-seca. Tutor: Adolf Quetcuti.

- Premi Agrupació Cultural de Vila-seca. Secció de Lletres:

MORAL PÉREZ, Beatriz. La Guerra dels Metges: Vila-seca anys cinquanta Vila-seca: Institut Ramon Barbat. Curs 2017/2018. Premi Agrupació Cultural de Vila-seca. Secció de Lletres. Tutor: Bernat Miró.

- Premi Centre d'Estudis Vila-secans Maria Elena Maseras. Dones i gènere:

DORADO MOHEDANO, Paula. Ser dona a Vila-seca. Vila-seca: Institut Vila-seca. Curs 2017/2018. Tutor: José Antonio Molet.

premi-inedit-01.jpg

- Premi Biblioteca de Vila-seca:

SOLER REDÓN, Ona. El comerç a Vila-seca. Vila-seca: Institut Ramon Barbat. Curs 2016/2017. Premi Biblioteca de Vila-seca. Tutor: Francesc Xavier Morente Mellado.

- Premi Centre d'Estudis Vila-secans Maria Elena Maseras. Dones i gènere:

CASTRO FERNÁNDEZ, Bianca. La realitat de la dona a través de la fantasia. Vila-seca: Institut Vila-seca. Curs 2016/2017. Tutor: Javier del Rí­o.

Treballs sobre Vila-seca

- BERNARDO GRASET, Daniel. El turisme rus a La Pineda. Salou: Escola Elisabeth. Curs 2012/2013. Annexos. Enquesta
- MARTÍNEZ MARTÍNEZ, Joana. Simulació d'atraccions de Port Aventura. Vila-seca: IES Ramon Barbat Miracle. Curs 2007/2008. Tutora: Rosa Ma. Florit. Premi d'investigació de la Fundació Caixa Tarragona 2008.

- PALACIOS ROMERO, Sandra. Un passeig entre petxines. Estudi malacològic de les costes de Tarragona. Vila-seca: IES Ramon Barbat i Miracle. Curs 2005/2006. Tutor: Xavier Pascual.

- PALACIOS ROMERO, Sandra. Anàlisi del sistema agroecològic de Vila-seca. Cerdanyola del Vallès: Universitat Autònoma de Barcelona, 2011. Tutors: Martó­ Boada i Sònia Sánchez.
- Guia docent

- Itinerari
- PUENTE OLIVER, Olaf. Esglèsia de Sant Esteve, Vila-seca de Solcina. Universitat Rovira i Virgili, Facultat d'Arquitectura. Assignatura: Història de l'Arquitectura I.
- PUJOL CORTADELLAS, Josep Maria. L'associacionisme a Vila-seca. Universitat Rovira i Virgili. Treball de recerca del Màster de Societats Històriques i Formes Polí­tiques a Europa.
- RUBIO VELÁZQUEZ, Irene. Vila-seca i la Guerra Civil Espanyola: com es va viure la Guerra Civil al municipi de Vila-seca. Vila-seca: IES Tamon Barbat i Miracle. Curs 2014/2015. Tutora: Marisa Rodrí­guez.

Treballs d'alumnes de Vila-seca

- LINARES MARTÍNEZ, Natalia. Què hi ha darrere dels bessons bizigòtics i monozigòtics?. Vila-seca: IES Vila-seca. Curs 2006/2007. Tutor: Jaume Valls. Premi Consell Social URV 2007
- MONTES LUNA, Marta. Estudi d'una malatia genètica: la sí­ndrome X fràgil. Vila-seca: IES Ramon Barbat Miracle. Curs 2005/2006. Tutora: Elena Palmero Blasco. Premi Cirit 2006.
- SÁNCHEZ ÁLVAREZ, Melina. Els nens i adolescents amb TDA-H. Vila-seca: IES Vila-seca. Curs 2006/2007. Tutor: Xema Campos. Premi Consell Social URV 2007.