Tradicions

Portada de la Mare de Déu de la Pineda

La portada de la Mare de Déu de la Pineda es va celebrar per primera vegada l'any 1993, impulsada pel Consell Pastoral de Vila-seca. La imatge de la Verge és traslladada solemnement de l'Ermita fins a l'Església de Sant Esteve.

2013.cartell.portada.jpg 2008.cartell.portada.jpg portada1993.cartell.jpg
 Tríptic (2013)    Tríptic (1993)

• Dossier Portada de la Verge de la Pineda : [diversos articles]. 1993-2013. 1 v.
  • MELERO, David (text) ; FARO, Andreu (il·lustracions). La Mare de Déu de la Pineda. Vila-seca: Ajuntament de Vila-seca, 2013.
  • Trasllat multitudinari de la imatge de la Mare de Déu de la Pineda (vídeo). TAC12, 2 de desembre de 2013.