Personalitats

(Vila-seca, 1949)

Ferrer i escultor

signatura

Neix a Vila-seca l’any 1949. Estudia Procediments Escultòrics a l’Escola d’Art de Tarragona entre els anys 1976 i 1981, on rep el Premi de Final d’Estudis de l’Escola. L’any 1985 és finalista al XXIII Premi Julio Antonio d'Escultura de Tarragona.

Participa en nombroses exposicions col·lectives des de l’any 1970 en un gran nombre de ciutats (Barcelona, Madrid, Salamanca, Tarragona, Salou, Reus, València, Lugo, etc.). La seva gran exposició individual al conjunt de la seva obra va ser “Curriculum”, als Tinglados del Port de Tarragona.

Moltes de les seves obres i creacions es poden veure a nombrosos pobles i ciutats (Vila-seca, Salou, Tarragona o València), i entre les seves obres més destacades es troben: La Torre dels Vents, a Tarragona; les escultures de l’Església Parroquial d’Ordino (Andorra) i el disseny de les vidrieres de les esglésies de Sant Esteve de Vila-seca, Santa Maria del Mar de Salou, Esperit Sant de La Pineda i la Casa Parroquial de Constantí.

A banda de la seva especialitat escultòrica, l’Antoni Mas ha col·laborat activament entre els anys 1997 i 2003 en el programa de Catalunya Ràdio "El món s’acaba", dirigit per Xavier Graset, i ha publicat i ha participat en diversos llibres.

Consulteu currículum.

Documental, El ferrer del meu poble, dirigit per Josep Varo