Tradicions
Goigs

Mare de Déu de La Pineda

pineda._1953.jpg

VIVES I SABATÉ, Ricard (Xilografies). Goigs de Ntra. Sra. de la Pineda : venerada en la seva ermita al terme de Vilaseca, arquebisbat de Tarragona. Parellada, 1953. 32 cm. Arxiu Casulà.

Pineda.1953.2

MASSONS i ANDREU, Josep (Text) / DE SERRA i MARTÍNEZ, Joan Bta. (Música i exornaments). Goigs a llaor de la Mare de Déu de la Pineda: venerada a la seva ermita al terme de Vilaseca, arquebisbat de Tarragona. Parellada, 1953. 28 cm. Arxiu Casulà.

13.jpg

MASSONS i ANDREU, Josep (Text) / DE SERRA i MARTÍNEZ, Joan Bta. (Música i exornaments) / DIVÍ, Oriol M. (Dibuix). Goigs a llaor de la Mare de Déu de la Pineda: venerada a la seva ermita al terme de Vilaseca, arquebisbat de Tarragona. Parellada, 1954. 38 cm. Arxiu Casulà.

16.jpg

RUÉ, Sebastià (Música) / GELABERT, A. (Xilografies). Goigs de Ntra. Sra. de la Pineda: venerada en la seva ermita al terme de Vilaseca, Tarragona. Altés, 1971. 38 cm. Arxiu Casulà.

12.jpg

BALAGUER i MESTRES, Enric (Text) / RICART i TASIES, Mn. Josep (Música) / DIVÍ, Oriol M. (Dibuix). Goigs a la Mare de Déu de la Pineda: venerada a la seva ermita del terme de Vilaseca de Solcina, Tarragonès, arquebisbat de Tarragona. Altés, 1988. 32 cm. Arxiu Casulà.