Tradicions
Goigs

Mare de Déu Assumpta Adormida

adormida.1958.jpg

GEIS, Mn. Camil (lletra) / PRATS MARTÍ, Enric (música) / GELABERT, A. (xilografies). Goigs a la Mare de Déu Assumpta venerada a la capella del Mas Bassa del Just, terme de Vila-seca de Solsina, Arquebisbat de Tarragona. Barcelona : Torrell de Reus, 1958. 2a ed. 35 cm. Arxiu Casulà.
adormida.1961.jpg
MUNTANYOLA i LLORACH, Ramon (lletra) / PRATS MARTÍ, Enric (música) / GELABERT, A. (xilografies). Goigs a la Mare de Déu Adormida venerada a la capella del Mas "La Bassa del Just", terme de Vila-seca de Solsina de l'Arquebisbat de Tarragona. Barcelona : Torrell de Reus, 1961. 4a ed. (dues tintes). 46 cm. Arxiu Casulà.
adormida.color.jpg MUNTANYOLA i LLORACH, Ramon (lletra) / PRATS MARTÍ, Enric (música) / GELABERT, A. (xilografies). Goigs a la Mare de Déu Adormida venerada a la capella del Mas "La Bassa del Just", terme de Vila-seca de Solsina de l'Arquebisbat de Tarragona. Barcelona : Torrell de Reus, 1961. 4a ed (color). 46 cm. Arxiu Casulà.