Tradicions
Goigs

Mare de Déu Assumpta Adormida

GEIS, Mn. Camil (lletra) / PRATS MARTÍ, Enric (música) / GELABERT, A. (xilografies)

Goigs a la Mare de Déu Assumpta venerada a la capella del Mas Bassa del Just, terme de Vila-seca de Solsina, Arquebisbat de Tarragona.

Barcelona: Torrell de Reus, 1958.

2a ed. 35 cm.

Arxiu Casulà

Enllaç

MUNTANYOLA i LLORACH, Ramon (lletra) / PRATS MARTÍ, Enric (música) / GELABERT, A. (xilografies)

Goigs a la Mare de Déu Adormida venerada a la capella del Mas "La Bassa del Just", terme de Vila-seca de Solsina de l'Arquebisbat de Tarragona.

Barcelona: Torrell de Reus, 1961.

4a ed. (dues tintes). 46 cm.

Arxiu Casulà.

Enllaç

Barcelona: Torrell de Reus, 1961.

4a ed. (color). 46 cm.

Arxiu Casulà.