Cerca al catàleg Cerca al web

expo-llibres-artista

Del 23 d'abril al 5 de maig de 2018

Mostra de llibres d'artista de les escoles de Vila-seca

2018-mabello

Del 21 de juliol a l'11 d'agost de 2018

Montserrat Abelló: visc i torno a reviure, cada poema, cada paraula

2018-bertrana

Del 17 de setembre al 3 d'octubre de 2018

Prudenci Bertrana i Aurora Bertrana

2018-pedroloDel 13 d'octubre al 3 de novembre de 2018

Pedrolo més enllà dels límits

Institució de les Lletres Catalanes

Tecnologia avançada per a totes les edats

5/04/2018

bibliolab-01

2018-03-Animacio2D-28

2018-03-Animacio2D-32

Continuen a bon ritme les inscripcions als tallers i sessions de formació per a infants i joves que organitza la Biblioteca dins del projecte BiblioLab Tecnològic. Us proposen més d'una vintena d'activitats de disseny amb ordinador, realitat virtual, programació, realitat augmentada, Scratch, impressió 3D, i molt més... Per fer-ho possible comptem amb nous equips informàtics: portàtils de darrera generació, un ordinador HP Sprout orientat al disseny, un IMac, un escàner 3D, ulleres de realitat virtual...