Cerca al catàleg Cerca al web

Agenda d'activitats

• 17 Set
    Exposició "Prudenci Bertrana i Aurora Bertrana" 16:00 a 20:00

Organitza: Institució de les Lletres Catalanes

• 26 Set
    Club de lectura: "El club dels optimistes incorregibles" de Jean-Michel Guenassia 18:30 a 20:00

• 28 Set
    BiblioLab Vila-seca: Code Club, nivell bàsic 17:30 a 19:00

• 05 Oct
    BiblioLab Vila-seca: Code Club, nivell bàsic 17:30 a 19:00

• 06 Oct
    Els núvols i els estels, taller de dansa en família 11:00 a 12:00

Activitat per a infants de 0 a 3 anys a càrrec de Montse Iranzo. Nascuts per Llegir.

• 10 Oct
    BiblioLab La Plana: Taller d'animació 2D 17:30 a 18:30

• 13 Oct
    Exposició "Pedrolo més enllà dels límits" 16:00 a 21:00

Organitza: Institució de les Lletres Catalanes

• 15 Oct
    BiblioLab Vila-seca: Taller de realitat virtual 17:30 a 19:00

Joves a partir de 14 anys. Inscripcions a la Biblioteca.

Lectures d'estiu per a infants

27/07/2018

2018-guia

La Biblioteca programa per als mesos d’estiu un seguit d’activitats i accions orientades a la promoció de la lectura entre els més petits. A finals de maig es va engegar el Programa de Lectura d’Estiu a les escoles, que enguany està dedicat a la literatura de fantasia. Trobareu una selecció de llibres per a totes les edats dedicats a móns imaginaris i a éssers fantàstics que viuen extraordinàries aventures. El 27 de setembre tindrà lloc la cloenda i lliurament de premis als millors lectors. Per als infants que s’inicien en la lectura oferim a les famílies una tria de títols i col·leccions de lletra de pal, lletra lligada, pictogrames, etc. Demaneu la guia de lectura per conèixer què hi ha de nou!

Nou equipament informàtic

27/08/2018

2018-pc

Encetem el curs escolar amb novetats importants pel que fa a la millora dels serveis informàtics, s'ha dut a terme la completa renovació dels equips i programari de xarxa. Es tracta d'un equipament format per una vintena d'aparells: 8 ordinadors de sobretaula per a la consulta d'informació i el lleure; 7 portàtils destinats exclusivament al treball i a la formació dels usuaris en sessions de 2 hores; 1 IMac, 1 HP Sprout, tauletes, etc. S'amplia també la durada de les sessions per al públic adult, passant de 30 a 60 minuts diaris. Tots els equips disposen de programari lliure.