Cerca al catàleg Cerca al web

Agenda d'activitats

• 23 Jul
    Exposició "Montserrat Abelló: visc i torno a reviure, cada poema, cada paraula" 16:00 a 20:00

Organitza: Institució de les Lletres Catalanes

• 01 Ago
    Contes del sol i de la lluna 18:30 a 19:30

Activitat familiar amb Sílvia Palazón

• 02 Ago
    Brasil, terra adorada, a càrrec de Dafnis Balduz (veu), Luna Cohen (cantant) i Jurandir Santana (guitarra) 22:30 a 23:30

Accions en Poesia 2018

VILA-SECA INÈDIT: lliurament de premis de batxillerat

31/05/2018

2018-inedit

El passat 25 de maig va tenir lloc a la Biblioteca l'acte de lliurament de premis als treballs de recerca de batxillerat "Vila-seca Inèdit". Un certamen que es porta a terme en col·laboració amb l'Agrupació Cultural i amb el Centre d'Estudis Vila-secans Maria Elena Maseras. Aquesta segona edició destaca per l'increment de projectes presentats, un total de 8 propostes, i la participació d'alumnes cent per cent femenina. El jurat, format per Maria Estradé (Agrupació Cultural), Eva Rofín (Centre d'Estudis Vila-secans Maria Elena Maseras), Isabel F. Mendes (docent) i Raquel Muñoz (bibliotecària), va premiar els següens treballs:

- Ermita de la Nostra Verge de La Pineda, d'Elizaveta Jiménez Chizhonok.
Institut Ramon Barbat
Premi Biblioteca de Vila-seca, un ordinador portàtil i un lot de llibres.

- La Guerra dels Metges, Vila-seca anys cinquanta, de Beatriz Moral Pérez.
Institut Ramon Barbat
Premi Agrupació Cultural. Secció de Lletres, una tauleta i un lot de llibres.

- Ser dona a Vila-seca, de Paula Dorado Mohedano.
Institut Vila-seca
Premi Centre d'Estudis Vila-secans Maria Elena Maseras. Dones i gènere, un lot de llibres i 100€.